נעליים אורטופדיות לנשים

מדרסים לנעלים אלגנטיות

נעליים אורטופדיות לנשים מבית מירב מכונים אורטופדיים

כולן מכירות את הרגע שבו אתן נכנסות הביתה וממהרות לחלוץ נעליים כדי לעבור לנעלי בית או נעליים ייצוגיות פחות אבל נוחות יותר. זה קורה משום שהדגמים של נעלי נשים מחייבים הצהרה אופנתית יותר מאשר התאמה למבנה כף הרגל, והתוצאות העגומות מגיעות מהר מאוד. הנעליים היחידות שנשים צריכות באמת הן נעליים אורטופדיות שבנויות אנטומית כך שלא ילחצו על שום חלק בכף הרגל. במקרים רבים נשים זקוקות גם למדרסים ואת כל זה אפשר למצוא ולהתאים בעזרת מומחי מירב מכונים אורטופדיים, שעומדים לרשותכם.

לפגישת אבחון התקשרו

או מלא פרטייך

מה קורה כשנעלי נשים אינן מתאימות לתפקידן?

אתן בוודאי מרגישות את התחושה כשמחליקים את הרגל לתוך נעל שמתאימה כמו כפפה ועוטפת את הרגל מכל הכיוונים כמו שצריך, והיא רכה במקומות הנכונים ומקבעת בעקב כמו שצריך מבלי ללחוץ עליו. גם הדריכה עליה נוחה וקלה ואתן יכולות לצעוד בקלילות מבלי להתאמץ לייצב את הצעדים שלכן ולשמור על שיווי משקל. זה בדיוק תפקידן של נעלי הליכה אורטופדיות לנשים, שמונעות את הכאבים והנזקים לגוף. נשים רבות שחייבות לצעוד על נעלי עקב או נעליים מעוצבות בלי התאמה לכף הרגל סובלות אחר כך מבעיות ברכיים, כאבי גב, עצם פטיש בולטת, בעיות עיוות במבנה כף הרגל ועוד. היום ידוע שיש קשר בין נעליים לא נוחות אנטומית לבין שלל בעיות אורטופדיות של הגוף כולו, כולל כאבי גב תחתון שמוכרים לנשים בעיקר מנעלי עקב ונעליים אופנתיות שאינן בנויות נכון. כמו כן, הברכיים אינן מקבלות את התמיכה לחלוקת משקל ועומסים נכונה. כשאתן עובדות בתחזוקת הבית או בקניות ובבישולים או נשיאת תינוקות וילדים הברכיים אינן נתמכות היטב ולכן גם אינכן יציבות ועומדות במעמסה.

חשיבות הנעליים האורטופדיות לפעילות שלכן

אין צורך לוותר על העיצוב האופנתי והאסתטיקה כשנועלים נעליים אולם יש לזכור שיש מחיר מסוים וכאוב לנעליים לא נוחות שהולכים בהן שעות רבות. אלה נעליים שקשה לצעוד בהן בגלל המבנה הלקוי שלהן אנטומית. נעליים שיש להן מבנה אנטומי נכון שלא מכווץ את אצבות הרגל לשפיץ מעוצב ואופנתי אלא משחרר אותן ברווחה מסייע לכן לעמוד בצורה נוחה כשכל תנוחה הגוף נכונה יותר מבלי להטות את האגן בצורה לא טבעית ולקמר את הגב בצורה מוגזמת. זה קורה גם כאשר אתן רוצות לעשות פעילות ספורטיבית, למשל. נעלי ספורט אורטופדיות לנשים מספקות להן את התמיכה החשובה לגוף בכל צעידה או ריצה, בכל קפיצה וזינוק ובכל פעולה של הגוף שדורשת תמיכה ויציבות איתנה. הבטיחות שמקנות נעליים כאלה היא ההבדל שבין נעליים שמגינות על הרגליים ועל הגוף לבין נעליים שלא שומרות עליכן בזמן פעילות מאומצת.

חשיבות המדרסים בנעלי נשים

אמנם מבנה הגוף של רוב הנשים קטן וקל יותר מאשר גופם של גברים אבל גם הן זקוקות לתמיכה טובה משום שהן עובדות פיזית גם בבית ברובן, ויש להן מטלות פיזיות רבות גם בעבודתן. כשלא נועלים נעליים אורטופדיות אפשר להיעזר במדרסים שמשנים את מבנה הנעל מבפנים לטובת התמיכה בכף הרגל. יש מדרסים מסוגים שונים לנעלי נשים וחלקם מיועדים להקנות נוחות בצעידה ובעמידה בתוך הנעל וחלקם מיועדים לתמיכה מסיבית יותר גם בפעילות ממושכת והליכה רבה. מדרסים בהתאמה אישית נעשים לאחר טביעת הרגל של הלקוחה ובהתאמה למבנה כף הרגל שלה כדי לחקות אותו כשהיא מניחה את הרגל בתוך הנעל. כשעומדים על מדרס שתומכת בקשת כף הרגל זה מוריד מהעומס על הקימור העדין ומסייע טוב יותר בנשיאת העומס ובגלגול כף הרגל על מנת לצעוד.

נעליים טובות לעבודה גם לנשים

נשים עובדות היום בעבודות שונות שחלקן פיזיות וחלקן מתאפיין בצרכים ספציפיים. מלבד התחושה הנעימה והנוחה חשוב לדעת שיש גם דרישות מסוימות מכל נעל. נעלי עבודה אורטופדיות לנשים חייבות להתאים לצרכים של הנשים כמו מורות שצריכות לעמוד שעות רבות על רגליהן מול הכיתות ולהרצות וללמד, ולכן חשוב שהן יהיו מותאמות לכך. אנחנו מכירים גם מדור אחר של נעליים מותאמות לעבודה, כמו נעליים אורטופדיות לאחיות שמתרוצצות בין המיטות במחלקה וזקוקות גם ליציבות ובטיחות כשהן עושות את כל הפעילות שלהן. אלה נעליים שמחזיקות את העקב היטב ומעניקות להן אחיזה טובה ברצפה. ולאחר שחוזרים מהעבודה זה תמיד נעים לגלות שמחכות לכן בבית נעלי בית אורטופדיות לנשים שמפנקות את הרגליים ומשקמות את התחושה וזרימת הדם.

איך מקבלים מדרסים בהתאמה אישית?

1

שיחה אבחון ראשונית – מלאו פרטים בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם.

2

פגישת אבחון ללא התחייבות – הפגישה באחד הסניפים: בראשון לציון או בירושלים.

3

לקיחת מידות למדרסים נעשית בתבנית ספוג – ללא נשיאת משקל.

4

בניית המדרס נעשית בבית המלאכה המקצועי בראשון לציון. כל תהליך הבניה הוא ידני: תבנית הגבס, העיבוד, מתיחת החומרים, היציקה והפיניש.

5

בסוף התהליך תקבלו מדרס בנוי בהתאמה אישית.

6

ליווי ומעקב – אצלנו אתם זכאים לליווי ומעקב במשך כל תקופת האחריות, תוך התאמות מזעריות ומדויקות ביותר בהתאם לצרכים, ללא תוספת תשלום. פגישת המעקב הראשונה תקבע תוך 3 שבועות.

החזר כספי מקופת החולים שלך*

כללית

מבוטחי כללית? מגיע לכם 420 ₪

החזר של 420 ₪ למבוטחי כללית מושלם ופלטינום על כל סוגי המדרסים האורטופדיים. יש להצטייד בהפנייה מרופא משפחה או מאורטופד לקבלת ההחזר.

מאוחדת

מבוטחי מאוחדת? מגיע לכם 500 ₪

החזר של 500 ₪ למבוטחי מאוחדת עדיף ושיא על כל סוגי המדרסים האורטופדיים. יש להצטייד בהפנייה מרופא משפחה או מאורטופד לקבלת ההחזר.

כפוף לתקנון של קופת החולים*

לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלא פרטייך או התקשר לטלפון

לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות ופרטים נוספים השאירו פרטים או חייגו עכשיו: