נעליים אורטופדיות לילדים

נעליים אורטופדיות לילדים

נעליים אורטופדיות לילדים מבית מירב מכונים אורטופדיים

הגיל הכי קריטי לבריאות הרגל הוא הגיל הרך, שבו מתעצבים האיברים והעצמות גדלות לצורתן המלאה. נעליים טובות ובריאות שמתאימות לגיל זה מבלי לגרום לעיוותים ולבעיות יציבה והליכה הן מוצר חיוני לכולם. נעליים אורטופדיות לילדים הן נעליים שבנויות נכון מבחינה אנטומית, מחקות את מבנה כף הרגל ונותנות לה את התמיכה החשובה שנחוצה לה. הן חיוניות לא רק לילדים שיש להם צורך במדרסים עקב בעיה רפואית אלא כדי שהילדים יוכלו לגדול ולהתפתח נכון. אנשי המקצוע של מירב מכונים אורטופדיים מציעים לכם פתרונות מעולים לנעליים הראשונות של ילדיכם, גם לפתרון בעיות כמו מדרסים בהתאמה אישית וגם נעליים בנויות טוב מבחינה אנטומית ואורטופדית.

לפגישת אבחון התקשרו

או מלא פרטייך

מה חשוב לדעת על מבנה כף הרגל?

מבנה כף הרגל שלנו הוא עדין ומתוחכם, ונועד למלא תפקידים רבים. הילד קם על רגליו וצועד את הצעדים הראשונים כאשר הגוף שלו טרם סיים את תהליך הגדילה ולכן הוא מתפתח וצומח עדיין. תוך כדי כך, כפות הרגליים משמשות נקודת החיבור של הגוף לקרקע ומאפשרות לילד לעמוד בצורה יציבה, לשאת את משקלו, ללמוד ללכת ולרוץ וגם לטפס, לקפוץ, לרקוד, להשתמש בעמוד השדרה ובכל הגוף בצורה נכונה במרחב ולפתח שיווי משקל וקואורדינציה. את כל זה חייב הילד לעשות על בסיס טוב ובריא, בסיס נכון שמאפשר לו לעמוד זקוף ויציב ולהשתמש בכוח התנופה של הקשת בכף הרגל מבלי לפגוע בה. זה בדיוק מה שמדרסי הנעל עושים ולכן חשובה התאמתם האנטומית לכף הרגל.

התפתחות כף הרגל אצל ילדים דורשת תמיכה נכונה

אם לא מקפידים על נעליים בריאות ונכונות לילדים יש בעיות גדילה שעלולות להחמיר. יש גם בעיות אחרות שמתפתחות ונפתרות עם הזמן כאשר כף הרגל מסיימת את תהליך הגדילה וההתעצבות שלה ולכן חשוב לתת לה את התנאים הנכונים להחלים ולצמוח נכון אפילו מבלי שיצטרכו להתערב רפואית. נעליים אורטופדיות לילדים יכולות לפתור בעיות רבות מבלי להזדקק לטיפול מיוחד פשוט על ידי מתן בסיס טוב לרגל לנחות עליה בכל צעד ונעל שהיא רחבה ומרווחת מספיק כדי שעצמות המסרק של כף הרגל יהיו מונחות נכון ולא יצטופפו ויתעוותו תוך כדי כך. את ההבדל תראו מיד כאשר הילד שלכם ינוע יותר בחופשיות ובהנאה ולא יתלונן על כאב ומצוקה.

בעיות בכף הרגל אצל ילדים והטיפול בהן

מלבד ילדים שהגדילה של כפות הרגליים שלהם תקינה, יש ילדים שלהם יש בעיות רפואיות מסוימות שדורשות מדרסים בהתאמה אישית, כמו עצמות מסרק קצרות או מעוותות, רגל שטוחה, עיוותים בבהונות, עיוותים בדרגות חומרה שונות שלמנח כף הרגל ועוד. את חלקן מתקן הזמן ולכן חשוב להתאים מדרסים אישיים לכל ילד כזה. אצל חלקם נדרש ניתוח, או סד שגם אותו אפשר להתקין במכון. חלק מהבעיות מולדות וחלק נרכשות וממגוון הגדול כולל שילובים של מצב האצבעות ועצמות כף הרגל וכמספר הבעיות כך גם מספר הפתרונות האורטופדיים.

חשיבותן של נעליים אורטופדיות לכל הילדים

נעליים אורטופדיות עם מדרסים בהתאמה אישית הן חיוניות לילדי שיש להם בעיה שמדרסים יכולים לפתור אותה עד שכף הרגל מתעצבת סופית והעיוותים נפתרים, אלא אם כן נחוצה התערבות ניתוחית. בכל מקרה, החשיבות של נעליים בריאות וטובות לילדים ברורה והיא הסיבה לכך שילדים מרגישים נוח יותר לרוץ וללכת מרחקים ארוכים בנעליים אלה מבלי לסבול מעיוותים, לחץ על כלי הדם עד כדי הפרעה לזרימה, יצירת יבלות ופצעים ועוד בעיות שנוצרות בגלל נעילת נעליים לא נכונות. התאמת נעליים לילדים היא מומחיות שפני עצמה שכל הילדים נהנים ממנה ללא יוצא מהכלל.

איך מקבלים מדרסים בהתאמה אישית?

1

שיחה אבחון ראשונית – מלאו פרטים בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם.

2

פגישת אבחון ללא התחייבות – הפגישה באחד הסניפים: בראשון לציון או בירושלים.

3

לקיחת מידות למדרסים נעשית בתבנית ספוג – ללא נשיאת משקל.

4

בניית המדרס נעשית בבית המלאכה המקצועי בראשון לציון. כל תהליך הבניה הוא ידני: תבנית הגבס, העיבוד, מתיחת החומרים, היציקה והפיניש.

5

בסוף התהליך תקבלו מדרס בנוי בהתאמה אישית.

6

ליווי ומעקב – אצלנו אתם זכאים לליווי ומעקב במשך כל תקופת האחריות, תוך התאמות מזעריות ומדויקות ביותר בהתאם לצרכים, ללא תוספת תשלום. פגישת המעקב הראשונה תקבע תוך 3 שבועות.

החזר כספי מקופת החולים שלך*

כללית

מבוטחי כללית? מגיע לכם 420 ₪

החזר של 420 ₪ למבוטחי כללית מושלם ופלטינום על כל סוגי המדרסים האורטופדיים. יש להצטייד בהפנייה מרופא משפחה או מאורטופד לקבלת ההחזר.

מאוחדת

מבוטחי מאוחדת? מגיע לכם 500 ₪

החזר של 500 ₪ למבוטחי מאוחדת עדיף ושיא על כל סוגי המדרסים האורטופדיים. יש להצטייד בהפנייה מרופא משפחה או מאורטופד לקבלת ההחזר.

כפוף לתקנון של קופת החולים*

לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלא פרטייך או התקשר לטלפון

לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות ופרטים נוספים השאירו פרטים או חייגו עכשיו: