נעליים אורטופדיות לגברים

מדרסים לספורטאים

נעליים אורטופדיות לגברים מבית מירב מכונים אורטופדיים

הסוד של כל יום עבודה מוצלח הוא איך עברתם אותו פיזית ועד כמה אתם מותשים בסופו של יום. אם אתם ממהרים לחלוץ נעליים כשאתם חוזרים הביתה משהו לא עובד בנעליים שלכם – או שאינכם נועלים נעליים טובות ונוחות או שאתם זקוקים למדרסים ולא ידעתם זאת. בכל מקרה, חשוב לדעת שרוב התחושות הלא נעימות בגוף, כולל נזקים רפואיים של ממש כמו דלקות וכאבים, נגרמות בגלל הליכה בנעליים שלא משרתות אתכם כראוי. מירב מכונים אורטופדיים ישמחו להתאים לכם נעליים מתאימות ונוחות או לבדוק אם אתם זקוקים למדרסים אורטופדיים.

לפגישת אבחון התקשרו

או מלא פרטייך

מה חשוב לדעת על מבנה הרגל

מבנה הרגל נועד לשמש עמדת התמיכה והיציבה של כל הגוף, ולרכך את הזעזועים שנגרמים לעמוד השדרה ולשלד בכל הנחה של כף הרגל על הקרקע לשם צעידה. המבנה שלה מחולק לעצמות קטנות בצורת מסרק המחובר לקרסול, והוא גמיש ומתקפל בהתאם לכל תנועת רגל במיוחד כדי לאפשר את גלגול כף הרגל לצורך הליכה. כשאנחנו עומדים על הרגליים הן נושאות את כל המשקל שלנו ואצל גברים מדובר בדרך כלל במשקל כבד יותר גם בגלל גודלם ומסת השריר שלהם. כך שכף הרגל חייבת תמיכה טובה ונכונה מבחינה אנטומית כדי שתוכל לשאת את המשקל מבלי להישבר ולהניע את הגוף קדימה בתנועת קיפול וגלגול כף הרגל כדי לצעוד.

איך אפשר לעזור כשהנעליים אינן מתאימות?

הרגל מניעה את כך הגוף ומחוברת לרגליים ולכן כל מה שקורה לה משפיע על כל הגוף. כשהיציבה אינה נכונה כל הגוף מתעוות כדי לפצות את עצמו ולנסות להתייצב היטב וההליכה עצמה עקומה ומעוותת כדי להימנע מכאב. זה קורה בגלל עיוותים מולדים או נרכשי עם הזמן בכף הרגל או כאשר המשקל מכביד וכל הגוף משתנה במהלך השנים כדי להתאים את עצמו למצב. במקרה כזה אפשר להיעזר בעזרים כמו מדרסים בהתאמה אישית שיותאמו אנטומית למבנה כף הרגל שלכם. מדרסים כאלה מתאימות את הנעליים מבפנים לכף הרגל וכך הן מספקות לרגל את היציבה והקיבוע שנחוצים לה. הרגל מקבלת את התמיכה הנוספת וגם בלימת הזעזוע מהצעידה משופרת.

חשיבות נעליים שמתאימות לפעילויות שונות

כשמבינים למה נעליים חשובות להתאמה לגוף ולרגל כדי להשפיע על כל הגוף, מובן גם למה כל פעילות פיזית מוגברת מחייבת התאמת נעליים משלה. היום אנחנו יכולים למצוא נעלי ספורט אורטופדיות לגברים שיתאימו למשקל גופם ולכוח הרב שבו הם משתמשים כשהם רצים, קופצים, נוחתים ומפעילים מתקנים שונים. הנעליים האלה מספקות תמיכה לקרסול ולעקב כדי שיוכלו לשמש נקודת העיגון בקרקע בכל פעילות ספורטיבית כמו קפיצה או עבודה עם פלג הגוף העליון, ובכך הן מוסיפות בטיחות לכל פעולה. הן מונעות תאונות כמו קריעת רצועה או נקע וגם שחיקה של הסחוסים בגלל מצג רגל לא נכון. כשיש לכם יציבה טובה יותר אתם יכולים לנתר ולקפוץ מהר וגבוה יותר ולנחות בחזרה מבלי לגרום נזק לכף הרגל ולזעזע את הגוף כולו. כל הפעילות הספורטיבית שלכם משתדרגת כתוצאה מכך. בדיוק בגלל זה ספורטאים מקצועיים לא מוכנים לוותר על הנעליים הטובות ביותר שיש – נעלי ספורט אורטופדיות לגברים שמותאמות למבנה גופם. נוסף על כך, בגלל מאפיינים שונים של סוגי ספורט אנחנו מוצאים נעליים שמותאמות להם לפי סוג התמיכה שנדרשת בכל נקודה בכף הרגל. זהו מיצוי הפוטנציאל של כף הרגל במיטבו.

נעליים אורטופדיות ליום יום

גם אם אינכם ספורטיביים אתם זקוקים לתמיכה הטובה ביותר שאפשר למצוא. נעלי הליכה אורטופדיות לגברים מחלקת את משקל הגוף שלכם טוב יותר בים הרגליים ומסייעות לחלוקת עומסים על עצמות כף הרגל. כתוצאה מכך ההליכה שלכם בטוחה וקלה יותר והרבה יותר נוח ונעים לצעוד מרחקים ארוכים. הגוף אינו מנסה לפצות את עצמו על יציבה לקויה והוא אינו מתעוות בגלל צעידה לא נוחה. אם אתם עובדים בעבודה פיזית או צריכים ללכת מרחקים בעבודה ולשאת משאות או לעבוד עם מתקנים שונים, תשמחו לקבל נעלי עבודה אורטופדיות לגברים. נעליים כאלה מספקות את הפתרונות הטובים ביותר למי שצריך לצעוד גם בתנאים לא נוחים על משטחים לא אחידים ולא יציבים ובכך לספק לכם אחיזה טובה ובטוחה בקרקע. הקיבוע של הקרסול שלכם חזק ושומר על כף הרגל מפני התעקמות ונקעים. הרצועות אינן צריכות לעבוד קשה בהחזקת הרגל במקומה וכל העבודה הפיזית אינה משפיעה על הגוף לרעה.

איך מקבלים מדרסים בהתאמה אישית?

1

שיחה אבחון ראשונית – מלאו פרטים בטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם.

2

פגישת אבחון ללא התחייבות – הפגישה באחד הסניפים: בראשון לציון או בירושלים.

3

לקיחת מידות למדרסים נעשית בתבנית ספוג – ללא נשיאת משקל.

4

בניית המדרס נעשית בבית המלאכה המקצועי בראשון לציון. כל תהליך הבניה הוא ידני: תבנית הגבס, העיבוד, מתיחת החומרים, היציקה והפיניש.

5

בסוף התהליך תקבלו מדרס בנוי בהתאמה אישית.

6

ליווי ומעקב – אצלנו אתם זכאים לליווי ומעקב במשך כל תקופת האחריות, תוך התאמות מזעריות ומדויקות ביותר בהתאם לצרכים, ללא תוספת תשלום. פגישת המעקב הראשונה תקבע תוך 3 שבועות.

החזר כספי מקופת החולים שלך*

כללית

מבוטחי כללית? מגיע לכם 420 ₪

החזר של 420 ₪ למבוטחי כללית מושלם ופלטינום על כל סוגי המדרסים האורטופדיים. יש להצטייד בהפנייה מרופא משפחה או מאורטופד לקבלת ההחזר.

מאוחדת

מבוטחי מאוחדת? מגיע לכם 500 ₪

החזר של 500 ₪ למבוטחי מאוחדת עדיף ושיא על כל סוגי המדרסים האורטופדיים. יש להצטייד בהפנייה מרופא משפחה או מאורטופד לקבלת ההחזר.

כפוף לתקנון של קופת החולים*

לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלא פרטייך או התקשר לטלפון

לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות ופרטים נוספים השאירו פרטים או חייגו עכשיו: